søndag den 15. maj 2016

Go' Morgen Danmark (Og hej Rikke!)

Mit arbejdsliv er sommetider lidt skørt. I hvert fald er det uforudsigeligt. Jeg bliver så ofte spurgt om, hvad jeg egentligt laver, men faktum er, at hver eneste arbejdsdag er forskellig. Mit primære arbejdsområde er digital markedsføring – men så er der alt det andet ved siden af, som kan involvere alt fra fotoshoots af Twilight-bøger og æbler (?) til udklipning af paphoveder til markedsføring af Peter og Anders Lund Madsens shows, interviews med specialestuderende samt tidlige morgener i Go' Morgen Danmarks TV-studie.

Sidstnævnte har jeg prøvet en gang før, og i onsdags fik jeg en pludselig opringning om, at jeg skulle derind igen for at tale om kærlighedsbøger. And so I did sammen med to af verdens bedste kollegaer. Og det var så hyggeligt og sjovt – når man ser bort fra en alvorlig tøjkrise, that is. 

Du kan se klippet her. Det lidt specielle TV-lys gør i øvrigt noget ret sjovt ved mine øjne. Selvom jeg selvfølgelig har lyse øjne, ser de helt unaturligt lyse ud i udsendelsen. Næsten helt gennemsigtige. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar