mandag den 13. juni 2016

Lately ... #3

... Siden sidst har jeg;
  • Nydt synet af smukke pæoner i min stue
  • Spist massevis af jordbær, brombær og kirsebær (og grillmad!)
  • Været i biografen for at se 'Mig før dig' – og tudet mine øjne ud over den rørende film
  • Endelig fået fyldt mine tomme rammer ud med plakater
  • Løbet fire gange ugentligt – og elsket det (hvilket i sig selv er en sejr)
  • Købt min drømmekjole fra Stine Goya (fuldt billede her)
  • Ryddet alvorligt op i mit tøjskab (fyldte 4 IKEA-poser med tøj!), fordi når der kommer noget nyt ind, skal der noget ud. Og så havde jeg ikke ryddet op i mit tøj i fem år
  • Ryddet op i mit kontorskab og sortere mine papirer (åh, jeg elsker at få styr på tingene)
  • Været til det hyggeligste bloggerarrangement på arbejdet med Malene Sølvsten
  • Fyldt min kalender ud, og har snart ikke en eneste ledig fridag i juli
  • Husket at bruge hårkur tre gange ugentligt
  • Haft den sjoveste bytur med en flok kammerater for at fejre Nicos fodboldsejr 
... Siden sidst har jeg faktisk bare haft det rigtig rart. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar