søndag den 19. november 2017

London #3: Hvad jeg slæbte med mig hjem ...

Når jeg normalt rejser, rejser jeg med Nico og typisk kun med en enkelt håndbagagekuffert hver. Shopping står sjældent særlig højt på vores dagsorden – både af hensyn til kufferten men også fordi, den kære mand simpelthen ikke har tålmodighed til det. Derfor har jeg vænnet mig til at begrænse min shoppetrang, når jeg er udenlands. Der er simpelthen ikke tid til det ... Det var der derimod på min London-tur, hvor jeg rejste med min søster og min mor. Og shoppet blev der!
Min kuffert vejede omkring 9 kilo på vej mod London, og 19.9 kilo på vej hjem. Og med mig hjem slæbte jeg en velovervejet bogstak, den yndigste 2018-kalender, Mumi-godter fra en vaskeægte Mumi-butik, en mørkerød selekjole fra Topshop, Harry Potter-merchandise i massevis – og bedst af alt, min drømmetaske fra Mulberry, som jeg har luret på længe. Og som jeg virkelig havde glædet mig til at købe. 
Derudover er mine køb en perfekt blanding af turistfjolleri og velovervejethed; tilpas mange Harry Potter-dimser (tro mig, jeg kunne have købt så meget mere!), en ny kjole og en kalender jeg faktisk var tæt på at bestille (og betale amerikansk told for) inden. Ægte guldfund! 


6 kommentarer:

  1. Sikke en masse skønne køb! Jeg er så heldig at min mand er helt okay med at blive slæbt med på shopping, og især til London plejer det at gå helt galt - faktisk har vi flere gange rejst med én kuffert derover og to hjem :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! London er også en fantastisk shoppeby. Så mange fine butikker og gader!

      Slet
  2. jeg elsker det mumikrus! Tror du, det kan fås herhjemme?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også så fint! Og perfekt størrelse, hvis man virkelig skal have en balje af en varm drik på en kold dag som denne.

      Jeg aner ikke, om det kan fås herhjemme. Jeg har aldrig set det i butikkerne, i hvert fald? Alternativt har jeg opsporet det online: https://shop.moomin.com/products/moomin-winter-forest-enamel-mug-by-muurla

      Slet
  3. Nej nej nej, den der Stampe bluse(?) er da bare totalt bedårende, og jeg MÅ eje den! Hvor er den fra? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er simpelthen så fin! Og blød! Jeg købte den i Primark, som altid er god for lidt Disney-merchandise! :)

      Slet